poniedziałek, 18 grudnia 2017

Matura.. już za 5 miesięcy, ale co ze zdrowiem?

Cześć!

Bardzo długo wręcz olewałam ten mały kawałek Internetu, ale wpadłam na pomysł jak go wykorzystać!
Ostatnimi czasy mam ogromny problem z wykonywaniem zadań, które sobie postawię, więc postanowiłam tutaj dzielić się z wami moim planem powtórkowym na bieżąco. Mówić wam o małych zmianach w moim stylu życia i wręcz się nimi chwalić!
Ba! Chcę wam pokazać jak cieszyć się z życia nawet przy takim natłoku spraw!






Aktualnie jestem w trakcie przygotowania do (o zgrozo) OWoŻiŻ (tak znowu), jestem w takcie powtórek z chemii i biologii.
Tydzień temu zaczęłam robić arkusze, a od 3 (?) tygodni przerabiam Pac z chemii, z biologii dalej męczę się z dwuczęściową Bukałą.
Postanowiłam zmienić mój styl życia i po świętach przechodzę na odwyk
Tak odwyk
Odwyk od cukru
Może brzmi to śmiesznie, ale jestem od niego skrajnie uzależniona. Nie wyobrażam sobie dnia bez kubka herbaty z miodem i cytryną, codziennie zjadam co najmniej jednego batona/kilka ciastek/kilka cukierków.
Przyznam, że nie mam nadwagi i moje BMI wynosi równiutkie 20, ale moje samopoczucie to dno. Jestem strasznie senna pomimo wypitych kaw, często śpię nawet 11h w ciągu doby (tyle czasu na naukę zmarnowane?). Brak mi też aktywności fizycznej - jedynym moim ruchem są spacery z chłopakiem i moja droga do szkoły (dziennie przemierzam zaledwie 3 km). Postanowiłam częściej chodzić na spacery i choć raz na dwa tygodnie wybierać się na basen + zaczynam ćwiczenia w domu.
Co mi z tego wyjdzie?
Zobaczymy
Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w postanowieniach!



Jeszcze dzisiaj wrzucę  tu mój plan tego tygodnia
Trzymajcie kciuki miśki! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Plan 18-22 XII 2017

Chemia: arkusz OKE Poznań (jeden/dwa) 20 stron z Pac - dokończyć wiązania Kosztołowicz - Aminy i amidy Kinetyka - zadania łopatologiczn...