sobota, 7 stycznia 2017

130h

Chyba nigdy liczba 130 nie była dla mnie taka dobitna.
Za 130 godzin będę pisać etap okręgowy Olimpiady Wiedzy o Żywieniu i Żywności.
Czy się boję? Oczywiście.
Od początku roku szkolnego jest ona moim priorytetem, niestety jednej bardzo ważnej książki nie zdobyłam i boję się, że to może zaważyć na moim losie. Nie jestem dobrze przygotowana, dalej się uczę i zgłębiam temat, moja nauka często (np dziś) wyglądała tak, że książka leżała obok, a ja przeglądałam Internet. Szukam sposobów na pozbycie się tego niechlubnego uzależnienia, ale widzicie jestem tu dalej o północy (tak...). Ten tydzień będzie produktywny, a przynajmniej do czwartkowego popołudnia.
Obliczyłam, że na naukę pozostało mi:
120 - *6×6 - **26- ***10=...
*Sen, 6 godzin mi wystarcza w tygodniu, wyśpię się z czwartu na piątek
**Czas spędzony w szkole+ czas rano i po szkole
***Godziny na rzeczy takie jak wieczorne nawyki i pomoc w domu
Po podliczeniu tego wszystkiego wychodzi na to, że mam 60 godzin.
Wykorzystam ten czas w 100%, aby przejść dalej i móc walczyć o tytuł laureata i płynące z niego korzyści! Aby nie musieć martwić się wynikiem matury z biologii (na dwie uczelnie, ale zawsze to już coś), aby mieć punkt zaczepnienia.
Dam radę.
Mam nadzieję.
Jak nie dam to trudno, przynajmniej nauczę się czegoś nowego.

4 komentarze:

  1. To pozostaje tylko życzyć powodzenia z planem nauki i natchnienia na olimpiadzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a to natchnienie będzie mi bardzo potrzebne (szczególnie przy tematach z gastronomii) :)

      Usuń
  2. Pisalam te olimpiade pare lat temu i mimo ze temat brzmi na prosty, to nie jest az tak kolorowo. Teraz pracuje w podobnych tematach, wiec ta nauka nie poszla na marne. Gdybys miala ochote pobawic sie w pisanie na forum - teatalk.fora.pl - dopiero zalozone i puste. Przydaliby mi sie tam ludzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten temat bardzo interesuje od pewnego czasu i ta wiedza jest dla mnie (prosto mówiąc) ciekawa. Chętnie wpadnę w ferie zimowe (a może zostanę na dłużej). ;)

      Usuń

Plan 18-22 XII 2017

Chemia: arkusz OKE Poznań (jeden/dwa) 20 stron z Pac - dokończyć wiązania Kosztołowicz - Aminy i amidy Kinetyka - zadania łopatologiczn...